Post by Cassandra Brooks on Jan 30, 2017 18:58:32 GMT
Cassandra Brooks
BASIC INFORMATION
Kælenavn: Cass, Cassie, Princess Leia
Alder: 26
Job: Skeretær hos Hightec. Inc.
Race: Menneske
Civilstatus: Single
Boligsituation: Lejlighed i Horizon Bay City med Jimmy Hastings
Dyr: Den norske skovkat McGonagall
FACE CLAIM: Emily Bett Rickard
FAMILIE:• Far
John Brooks
• Mor
Jessica Brooks
• Søster
Clarissa Brooks
• Anden Familie
Henry Brooks (Onkel)
Janice Castello (Onkel)
• Øvrige Relationer
Jimmy Hastings (Ekskæreste, bedste ven og kollega)
Sasha "Aaron" Cockburn (Chef)
PERSONLIGHED
Empatisk ~ Munter ~ Imødekommende ~ Klodset ~ NørdetJeg ser egentlig mig selv som en ret god person.. og det lød så meget mere egoistisk end det var meningen. Det jeg mener er at jeg gerne vil se mig selv som en meget åben person der giver plads til mennesker omkring mig. Desuden synes jeg selv at jeg er en ret munter person, der skal faktisk en hel del til at gøre mig sur - ikke at det ikke kan lade sig gøre. Min far plejede at sige at jeg var en fake ginger når jeg blev vred, men hey - i det mindste skal der en del til at gøre mig sur.
De fleste mennesker lader dog til at kunne lide mig, men mindst ligeså mange synes nok bare jeg er lidt sær.. og nørdet.. bare fordi at jeg synes at Han Solo er blandt verdens mest sexede mænd.
Nå men jeg bliver faktisk også lidt for tit beskyldt for at være socialt akavet, det forstår jeg ikke rigtigt, altså jo.. jeg kan godt være lidt uheldig i mine formuleringer, men det er menneskeligt at fejle ikke?
I bund og grund er jeg egentlig bare sådan lidt en glas gris, det tror jeg vil være en meget passende beskrivelse. Og nå ja! Jeg er nok også lidt nysgerrig! Så det er en god idé sådan at have kode på jeres mobiler eller computere, whatever når jeg er i nærheden, selvom jeg.. nok hacker dem alligevel, men nu er i det mindste advaret! Så deeet...
Styrker.
- Jeg formulerer mig af helvede til og jeg tænker heller ikke før jeg taler - med andre ord er jeg på røven
- Min loyalitet overfor autoriteter er alt for lille, det pisser de forkerte mennesker af
- Altså jeg kan nok være sådan.. I ved.. lidt påståelig! Altså jeg at stadig ret, men ja..
- Jeg siger det ikke til nogen, men jeg er mega mørkeræd og sover stadig med min bamse Gandalf
- Nå ja, så er min fortid nok ligeså plettet som min straffeattest!
Svagheder.
- Jeg formulerer mig af helvede til og jeg tænker heller ikke før jeg taler - med andre ord er jeg på røven
- Min loyalitet overfor autoriteter er alt for lille, det pisser de forkerte mennesker af
- Altså jeg kan nok være sådan.. I ved.. lidt påståelig! Altså jeg at stadig ret, men ja..
- Jeg siger det ikke til nogen, men jeg er mega mørkeræd og sover stadig med min bamse Gandalf
Svagheder.
UDSEENDE
Eeehh. Jeg er 175cm høj, vejer 55kg og bruger størrelse E i bh... ville jeg ønske. I virkeligheden er jeg 165cm høj, vejer lige omkring de 60 og bruger størrelse B, men det er I vidst ret ligeglade med. Ret åbenlyst er jeg blondine og har briller, det plejer ligesom at være det der bliver først bemærket. Jeg har heller ikke nogen sej superdragt selvom jeg ser fantastisk ud i Wonder woman kostume, og spørg mig ikke hvor jeg ved det fra! Min superseje dragt består oftest af et par jeans og en lidt løs bluse, hvis jeg selv kunne vælge. Min chef på arbejdet er semi-lækker, så der finder jeg gerne nederdelen og de høje hæle frem, som om de gør nogen forskel. En pige har lov til at drømme.
HISTORIE
Ehm ja. Se det er en meget lang, kompliceret og nok også ret uinteressant historie, men hvis du insisterer.
Jeg voksede op her i Horizon Bay City. Min far er gammel nok til at være min bedste far og min mor.. faktisk skal vi nok bare lade være med at snakke om hende, hun er.. speciel.
Anyways. Jeg voksede altså op her, ikke lige her, desværre nærmere sådan I ved.. I sumpen. Ja ja, det er ikke det mest romantiske sted, men det er altså heller ikke hverken så vådt eller stift som det lyder. Jeg gik i skole der, hvilket ikke var nogen succes. Det giver måske sig selv, når ens far truer med at banke ens klassekammerater hvis de bare kigger forkert på en, det skal lige siges at han trods alt aldrig har gjort det! Min mor gik i seng med min historielærer, men det tæller vidst ikke rigtigt, gør det?
Nå men min skolegang var = ingen succes. Det eneste gode der kom ud af det var min skarpe hjerne, og nå ja - Jimmy. Jeg ved ikke rigtigt om man kan kalde ham for en succes, men han blev min ven i skolen, og jeg brændte lidt lun på ham, mest fordi han elskede comic books og star wars ligeså meget som mig, og så var han i øvrigt også ret lækker. Jeg var i et lidt forkert selskab, og gjorde nogle dumme ting og han fik mig lidt på rette spor igen. Vi flyttede sammen da vi besluttede os for at begynde på universitet, og ja, her har vi så været lidt siden. Altså vi er ikke kærester mere! Nej den frø har jeg kysset og han blev ikke til den store prins, men han er nu meget ok, og min mor elsker ham af grunde jeg nok ikke helt forstår.
Det var vidst lige det vigtigste.
Jeg voksede op her i Horizon Bay City. Min far er gammel nok til at være min bedste far og min mor.. faktisk skal vi nok bare lade være med at snakke om hende, hun er.. speciel.
Anyways. Jeg voksede altså op her, ikke lige her, desværre nærmere sådan I ved.. I sumpen. Ja ja, det er ikke det mest romantiske sted, men det er altså heller ikke hverken så vådt eller stift som det lyder. Jeg gik i skole der, hvilket ikke var nogen succes. Det giver måske sig selv, når ens far truer med at banke ens klassekammerater hvis de bare kigger forkert på en, det skal lige siges at han trods alt aldrig har gjort det! Min mor gik i seng med min historielærer, men det tæller vidst ikke rigtigt, gør det?
Nå men min skolegang var = ingen succes. Det eneste gode der kom ud af det var min skarpe hjerne, og nå ja - Jimmy. Jeg ved ikke rigtigt om man kan kalde ham for en succes, men han blev min ven i skolen, og jeg brændte lidt lun på ham, mest fordi han elskede comic books og star wars ligeså meget som mig, og så var han i øvrigt også ret lækker. Jeg var i et lidt forkert selskab, og gjorde nogle dumme ting og han fik mig lidt på rette spor igen. Vi flyttede sammen da vi besluttede os for at begynde på universitet, og ja, her har vi så været lidt siden. Altså vi er ikke kærester mere! Nej den frø har jeg kysset og han blev ikke til den store prins, men han er nu meget ok, og min mor elsker ham af grunde jeg nok ikke helt forstår.
Det var vidst lige det vigtigste.
RAZZ ♦ ADOXOGRAPHY